Franca Treur wint selexyz debuutprijs




Afgelopen maandag bezocht ik Manuscripta, de grootse opening van het nieuwe boekenseizoen. Overal presenteerden uitgeverijen hun waar en er was vanalles te doen. Ik hoorde een interview met Rosita Steenbeek over 'De grote zaal'- het Nederland Leest boek van dit jaar. Toen ik daarvandaan doorliep naar de Gashouder (Manuscripta vindt plaats bij de Westergasfabriek in Amsterdam - de gebouwen waren vroeger fabrieksruimtes) zag ik allerlei mensen aan de borrel- want Franca Treur had de Selexyz debuutprijs gewonnen met haar roman Dorsvloer vol confetti.

Ik had het nog niet gelezen....nu snel gereserveerd (samen met vele andere leden...) (bijke)

0 reacties:

Een reactie posten

ZOEKEN

PROFIEL BLOGGER

Mijn foto
Bijke & Petry
Literatuurverkenner & Collectioneur
Mijn volledige profiel tonen

CATALOGUS

Zoek in ons totale aanbod
Catalogus
Meer informatie >>

JEUGDBOEKENBLOG

OP DE HOOGTE

Wilt u op de hoogte blijven van nieuwe toevoegingen?
Abonneer...