Lezen in de trein

 Gelukkig nog altijd populair, met een (bibliotheek-) boek in de trein.

Ondanks Wifi en mobieltjes zie je nog steeds een fiks aantal reizigers gewoon met een boek.
Daarom ben ik blij met alle initiatieven van de NS in samenwerking met de CPNB. In de boekenweek mag je op zondag met het boekenweek geschenk gratis reizen, nu mag iedereen weer stemmen voor de NS-publieksprijs.

Het is wel een beetje jammer dat boeken die al  heel populair zijn ook nog een flinke prijs krijgen. Ik zou het wat minder bekende schrijvers gunnen, maar het is tenslotte een publieksprijs!

Hier kunt U stemmen.

Vaak heb ik wel een idee wie het gaat worden, dit jaar helemaal niet.
In de bibliotheek is Wij zijn ons brein van Dick Swaab momenteel dé hit, maar ook Zomerhuis met zwembad, Congo, Vaslav en Bonita Avenue zijn heel populair en elke titel van Esther Verhoef is zowieso niet aan te slepen.
Durft U een gokje te wagen op de winnaar? Misschien kunnen we een poll op onze facebook pagina maken?

0 reacties:

Een reactie posten

ZOEKEN

PROFIEL BLOGGER

Mijn foto
Bijke & Petry
Literatuurverkenner & Collectioneur
Mijn volledige profiel tonen

CATALOGUS

Zoek in ons totale aanbod
Catalogus
Meer informatie >>

JEUGDBOEKENBLOG

OP DE HOOGTE

Wilt u op de hoogte blijven van nieuwe toevoegingen?
Abonneer...