Wat leest Nederland volgend jaar?

Deze keer mag U meebeslissen welke titel er gekozen gaat worden voor Nederland Leest in 2011.
Ze gebruiken onder andere twitter om mensen te mobiliseren met nieuwe titels te komen.
Er zijn maar twee voorwaarden. De schrijver of schrijfster moet Nederlands(-talig)  zijn en nog leven.


Bij mij komen allerlei titels voorbij die ik graag wil promoten.
Roosje van Gerard van Westerloo, Twee ezels van Michiel Hendryckx, mooie kleine romans met gevoel voor humor geschreven.

Een nacht om te vliegeren van Renate Dorrestein, iets van een Brabander, lekker luchtig of juist spannend?
Ivo Victoria Hoe ik nimmer de Ronde van Frankrijk voor min-twaalfjarigen won (en me dat spijt) of toch iets van Remco Campert?
Kom maar met ideeën en twitter ze met de hashtag (#) #NLL of zet ze hieronder als reactie dan twitter ik ze voor U. (Petry)

2 reacties:

mediathecaris zei

De ogen van Roosje van Clare Lennart. Leeft niet meer..

MaarTheo Thijssen en Jacoba waren ook overleden

Unknown zei

Ik bedoel Roosje een prachtig boekje van Gerard van Westerloo over zijn moeder

Een reactie posten

ZOEKEN

PROFIEL BLOGGER

Mijn foto
Bijke & Petry
Literatuurverkenner & Collectioneur
Mijn volledige profiel tonen

CATALOGUS

Zoek in ons totale aanbod
Catalogus
Meer informatie >>

JEUGDBOEKENBLOG

OP DE HOOGTE

Wilt u op de hoogte blijven van nieuwe toevoegingen?
Abonneer...