Boeken rond het Paleis

Zet alvast in Uw agenda: 28 augustus de grootste boekenmarkt van Zuid Nederland in Tilburg:
(het paleis nu nog zonder boeken)



Voor diegenen onder U die niet zo lang kunnen wachten:
Aanstaande zondag 7 augustus kunt U naar Deventer, dan is daar de boekenmarkt en dat is de grootste van heel Europa!
Met maar liefst 878 kramen!

Zelf kan ik jammergenoeg naar geen van beidde.
Dit week-end ben ik richting schoonmoeder in Zwolle (misschien op de terugweg nog een staartje meekrijgen van Deventer).
Tijdens boeken rond het Paleis 28 augustus zitten we hoogstwaarschijnlijk bij de muur van Hadrianus in Noord Engeland, dan ben ik er zeker niet bij.
Misschien maar goed ook want ik heb al zoveel boeken in huis en bovendien werk ik bij de bibliotheek waar ik ook nog  vollop alles kan lenen.


Boekenstad
Mocht U nog niet genoeg hebben aan deze boekenmarkten kan ik Bredevoort aanraden, een boekenstadje in De Achterhoek waar U het hele jaar kunt grasduinen tussen de tweede-hands boeken. Ook een prima omgeving voor een week-endje weg.






0 reacties:

Een reactie posten

ZOEKEN

PROFIEL BLOGGER

Mijn foto
Bijke & Petry
Literatuurverkenner & Collectioneur
Mijn volledige profiel tonen

CATALOGUS

Zoek in ons totale aanbod
Catalogus
Meer informatie >>

JEUGDBOEKENBLOG

OP DE HOOGTE

Wilt u op de hoogte blijven van nieuwe toevoegingen?
Abonneer...