Zonder Erfgoed Geen Toekomst:

#Zegt Erfgoed Brabant


Terwijl ik nog wat verder zat te zoeken over kermis, dialecten, streektaal en ander regionaal gebonden geschiedenis kwam ik terecht op de site Erfgoed Brabant.

Een echte ontdekking, wat gebeurd er op cultureel gebied veel in deze provincie.
Op 20 augustus kunnen degenen die nog geen genoeg hebben van de kermis bijvoorbeeld terecht in Eindhoven waar het Historisch Openluchtmuseum een Middeleeuwse Kermis organiseert.

Tilburg
Wie liever in Tilburg blijft kan 1 september naar BEB:

Op deze dag presenteert Erfgoed Brabant namelijk de oogst van de eerste Brabantse Erfgoed Biënnale (BEB) Industrieel Erfgoed in het Deprezgebouw, Lange Nieuwstraat 172 Tilburg.
Samen met de gemeente Tilburg is een programma samengesteld, dat U ruimschoots de gelegenheid geeft kennis te maken met de BEB-initiatieven en met projecten rond industrieel erfgoed in Noord-Brabant en Tilburg die zich het afgelopen jaar hebben ontwikkeld.



Wie hier belangstelling voor heeft kan zich vanaf nu inschrijven.
Vandaar dat ik het nu al onder de aandacht wil brengen, het zou jammer zijn als er geen plek meer is.
Natuurlijk kunt U zich alvast inlezen met boeken uit onze Tilburg collectie, we hebben een ruime collectie en niet alleen over Tilburg maar over heel Noord-Brabant.

0 reacties:

Een reactie posten

ZOEKEN

PROFIEL BLOGGER

Mijn foto
Bijke & Petry
Literatuurverkenner & Collectioneur
Mijn volledige profiel tonen

CATALOGUS

Zoek in ons totale aanbod
Catalogus
Meer informatie >>

JEUGDBOEKENBLOG

OP DE HOOGTE

Wilt u op de hoogte blijven van nieuwe toevoegingen?
Abonneer...