Laatste kans...


Voor zowel België- (Vlaanderen!) als boekenliefhebbers.
De boekenbeurs in Antwerpen is nog tot en met vrijdag de 11e van de 11e.
Aanrader

Ik kan het iedereen van harte aanbevelen, zeker nu de herfstvakantie in België voorbij is kun je heerlijk ronddwalen in de vier grote hallen van Antwerp Expo.
Ik ben afgelopen week-end geweest, toen was het wel erg druk (en warm), toch heb ik genoten.
Zoveel enthousiasme, leuke schrijvers, aandacht en promotie voor boeken en lezen zie je niet elke dag.

Populair

Natuurlijk zijn de literaire boeken in de minderheid en gaat de aandacht vooral uit naar TV-koks als Jeroen Meus, striptekeneaars en wereldreizigers maar wat geeft dat. De bibliotheek heeft ook een grotere kookboeken afdeling dan toneel of poëzie.
Mijn favoriet was Jan Leyers schrijver, van onder andere De weg naar het avondland en De weg naar Mekka boeken die ook als documentaire op TV geweest zijn.

MASsa hysterie

Heeft U nog tijd over, het Museum aan de Stroom, het MAS is beslist een aanrader, alle geweldige verhalen die ik er al over gehoord heb zijn niet overdreven. Het is elke dag (behalve maandag) tot tien uur 's-avonds open.
Het is een breed opgezet museum met zowel kunst, etnogafie als geschiedenis van de stad Antwerpen. Allemaal op een bijzonder mooie manier gepresenteerd.
Ga alleen niet op zondag want dan is het wel heel erg druk.


(Petry)

0 reacties:

Een reactie posten

ZOEKEN

PROFIEL BLOGGER

Mijn foto
Bijke & Petry
Literatuurverkenner & Collectioneur
Mijn volledige profiel tonen

CATALOGUS

Zoek in ons totale aanbod
Catalogus
Meer informatie >>

JEUGDBOEKENBLOG

OP DE HOOGTE

Wilt u op de hoogte blijven van nieuwe toevoegingen?
Abonneer...