Madammendag


Jullie zullen me waarschijnlijk niet ogenblikkelijk missen, maar morgen ben ik er ff niet.
Ik ga op stap naar de Boekenbeurs in Antwerpen.
Daar verheug ik me al de hele week op, misschien denk je vooral wat een vakidioot, maar in de rij voor een kaartje, dringen bij de garderobe en dan duizenden spikplinternieuwe boeken en honderden enthousiaste lezers. Da's genieten!

Radio 2
Zeker nu ik er ook achter ben dat het 4 november Maddamendag is,
dat maakt het extra leuk. De Madammen zijn Anja, Ilse en Catherine van het Vlaamse radio 2. Zij zullen vast voor een fijne sfeer en lekkere achtergrondmuziek zorgen.

75 jaar
Het is alweer de 75-tigste keer dat deze beurs georganiseerd word. Ik kan hem iedereen aanraden.
Het is heel inspirerend, bovendien merk je de verschillen tussen Nederland en Vlaanderen overduidelijk; de Vlaamse boekenwereld is behoorlijke anders dan de Nederlandse, denk allen maar aan de vele stripboeken en kookboeken bijvoorbeeld.
U kunt er nog tot 11 november terecht in de Antwerp Expo.
Aan het einde van de dag rol ik vast met een lege portemonnee en tassen vol boeken naar buiten.
Hopelijk is er nog genoeg energie over want 's-avonds hebben we nog kaartjes weten te kopen voor de Zoo bij nacht, Zoo donker....




0 reacties:

Een reactie posten

ZOEKEN

PROFIEL BLOGGER

Mijn foto
Bijke & Petry
Literatuurverkenner & Collectioneur
Mijn volledige profiel tonen

CATALOGUS

Zoek in ons totale aanbod
Catalogus
Meer informatie >>

JEUGDBOEKENBLOG

OP DE HOOGTE

Wilt u op de hoogte blijven van nieuwe toevoegingen?
Abonneer...