Feest voor het boek

Zo beschouw ik Manuscripta de opening van het nieuwe boekenseizoen, georganiseerd door het CPNB met steun van NBD/Bilbion.
Volgend week-end van 4 t/m 6 september in de Westergasfabriek.


Heerlijk dat er op deze manier boeken, lezen, literatuur en schrijvers in het middelpunt staan.
Ondanks alle nieuwe media, electronica en digitale boeken. blijft het 'n feestje om schrijvers in levende lijve te zien en vooral horen natuurlijk.

Voor iedereen is er iets te vinden optredens van Karen Slaughter tot Hanco Kolk of  P.F. Thomése.
Kijken wat de trends zijn en te genieten van alle andere "leesgekken" die niets willen missen van hun favoriete schrijver, boek of genre.

Alleen kan ik er dit jaar jammergenoeg niet heen.
Toch kan ik er door diezelfde digitale mogelijkheden wel een beetje bij zijn via hun Facebook pagina, Twitter, Hyve's, YouTube video's en nog veel meer. Maar volgend jaar hopelijk gewoon in levende lijve. (Petry)

0 reacties:

Een reactie posten

ZOEKEN

PROFIEL BLOGGER

Mijn foto
Bijke & Petry
Literatuurverkenner & Collectioneur
Mijn volledige profiel tonen

CATALOGUS

Zoek in ons totale aanbod
Catalogus
Meer informatie >>

JEUGDBOEKENBLOG

OP DE HOOGTE

Wilt u op de hoogte blijven van nieuwe toevoegingen?
Abonneer...