Prijzen Brabantse Letteren BKKC

Aangeraakt  van Emma Fasol is één van de titels die genomineerd is voor de BKKC Prijzen der Brabantse  letteren 2011.
Zag ik zojuist op twitter voorbijkomen, ze is er, terecht, heel trots op.

Even in de catalogus gekeken, we hebben dit boek gelukkig 18 keer in de bibliotheek, bijna allemaal uitgeleend.
Hopelijk kan ik het nog bemachtigen voor mijn vakantie.
Zo zie je maar dat ook twitter kan zorgen voor leesbevordering.

Bij de nominaties staan trouwens nog meer leuke leestips.
Natuurlijk ga ik vanaf nu ook Emma Fasol volgen op twitter.
Ik ben alleen wel eens bang dat er zoveel tijd gaat zitten in al die 'social media' dat ik aan lezen nauwelijks meer toekom.
(Petry)

0 reacties:

Een reactie posten

ZOEKEN

PROFIEL BLOGGER

Mijn foto
Bijke & Petry
Literatuurverkenner & Collectioneur
Mijn volledige profiel tonen

CATALOGUS

Zoek in ons totale aanbod
Catalogus
Meer informatie >>

JEUGDBOEKENBLOG

OP DE HOOGTE

Wilt u op de hoogte blijven van nieuwe toevoegingen?
Abonneer...