Het leven is vurrukkuluk

De nieuwe titel voor Nederland leest.
Het zal u niet verbazen dat ik deze keuze heel erg waardeer!
Remco Campert is één van mijn grote favorieten.
Het leven is vurrukkuluk geeft een heerlijk beeld van eind jaren vijftig, begin jaren zestig. Toen alles anders werd, na de opbouwperiode van na de Tweede Wereldoorlog. ' t is niet altijd leuk om ouder te worden maar soms had ik best wat ouder willen zijn, alleen om in die tijd eens rond te kijken.



Remco Campert en de eerste keer (op YouTube) geeft deze sfeer mooi weer.
(Petry)

0 reacties:

Een reactie posten

ZOEKEN

PROFIEL BLOGGER

Mijn foto
Bijke & Petry
Literatuurverkenner & Collectioneur
Mijn volledige profiel tonen

CATALOGUS

Zoek in ons totale aanbod
Catalogus
Meer informatie >>

JEUGDBOEKENBLOG

OP DE HOOGTE

Wilt u op de hoogte blijven van nieuwe toevoegingen?
Abonneer...