Herman is weer leuk

Vraag mij een leuke man te noemen en ik kom niet aan met Matthijs van Nieuwkerk of George Clooney, aardig zeker, maar geef mij maar iemand met humor zoals Herman Finkers of die andere Herman; Herman Koch.

Zijn nieuwste boek Zomerhuis met zwembad staat bij onze hittitels.
Ik weet nu al dat het niet aan te slepen zal zijn. Daarom hoef ik deze titel ook niet aan te prijzen.
Ik wil U dan ook juist zijn eerste boek aanraden: 'Red ons Maria Montanelli' 
Een tikje zwartgallige maar ook bijzonder grappige beschrijving van de typische 'jaren 70' opvoeding van een jongen die niet echt wil deugen op een Montesori school in Arnhem. Het lerarencorps en zijn familie zijn een treurig stelletje die hij op een echt Koch manier beschrijft.
Blijf dus niet wachten op 'Zomerhuis met zwembad' maar lees alvast 'Red ons Maria Montanelli'.

(Petry)


0 reacties:

Een reactie posten

ZOEKEN

PROFIEL BLOGGER

Mijn foto
Bijke & Petry
Literatuurverkenner & Collectioneur
Mijn volledige profiel tonen

CATALOGUS

Zoek in ons totale aanbod
Catalogus
Meer informatie >>

JEUGDBOEKENBLOG

OP DE HOOGTE

Wilt u op de hoogte blijven van nieuwe toevoegingen?
Abonneer...