Genieten van de lente

In de bibliotheek kun je ook een heleboel verschillende tijdschriften lezen zoals bijvoorbeeld  Happinez of de Libelle.
Van  recepten voor Pasen, tot en met de Libelle boekenclub, met tips voor heerlijk lezen in de tuin of op de bank.
Natuurlijk hebben we ook verschillende opinietijdschriften Zoals Elsevier en Vrij Nederland en kranten zowel regionale als landelijke. Kom vandaag bijvoorbeeld kijken naar, en lezen in de Volkskrant, nu voor het eerst op tabloid-formaat.
Zelf kan ik altijd goede leestips vinden in de Esta,
Zoals deze week De kleine vreemdeling van Sarah Waters, hopelijk krijg ik die nog te pakken voor de paasdagen, dan geeft het niet als het weer wat minder is...
Op de website van de Esta deze week ook een oproep om zelf een (mini)thriller te schrijven. De beginzin is al door thrillerschrijfster Simone van der Vlugt geschreven:
'Als ze dit van tevoren had geweten, zou ze een vluchtplan hebben uitgewerkt'.
Het winnende verhaal komt in de Esta, ook een leuke manier om regenachtige paasdagen door te komen zou ik zeggen. (P)

0 reacties:

Een reactie posten

ZOEKEN

PROFIEL BLOGGER

Mijn foto
Bijke & Petry
Literatuurverkenner & Collectioneur
Mijn volledige profiel tonen

CATALOGUS

Zoek in ons totale aanbod
Catalogus
Meer informatie >>

JEUGDBOEKENBLOG

OP DE HOOGTE

Wilt u op de hoogte blijven van nieuwe toevoegingen?
Abonneer...