BBC Bookseason: The beauty of books

Gisteravond genoten van twee documentaires in het kader van "Free your imagination" het boekenseizoen op de BBC. Eerst een prachtverhaal over Alice in wonderland daarna over de King James bijbel.

Dit klinkt misschien niet vreselijk spannend maar bij de BBC kunnen ze zulke geweldige documentaires maken. Alleen al daarvoor ben ik blij dat we sinds kort ook BBC 3 en 4 kunnen ontvangen.

Mijn ervaring is dat de meeste documentaires later nog op BBC 2 uitgezonden worden.
Mocht ik dat zien, zal ik het nog melden.
Nu ben ik me alweer aan het verheugen op: My life in books vanavond om half acht op BBC 2.

Het enige nadeel van al die prachtprogramma's is dat ik aan lezen veel te weinig toekom! (P)

1 reacties:

Anoniem zei

Ook niet vergeten: a.s. zaterdag 5 maart, World Book Night op BBC 2. Hoera! Waarom hebben wij hier in Nederland alleen maar het programma "Boeken"? op zondagochtend notabene! Wel leuk daar niet van, maar ik wil meer!!!

Een reactie posten

ZOEKEN

PROFIEL BLOGGER

Mijn foto
Bijke & Petry
Literatuurverkenner & Collectioneur
Mijn volledige profiel tonen

CATALOGUS

Zoek in ons totale aanbod
Catalogus
Meer informatie >>

JEUGDBOEKENBLOG

OP DE HOOGTE

Wilt u op de hoogte blijven van nieuwe toevoegingen?
Abonneer...