Monaldi & Sorti : Versluiering

gratis in juni tijdens de "Maand van het spannende boek" wanneer U voor 12,50 boeken koopt.
Maar waarom zolang  wachten, bij ons kunt U nu al een flink aantal titels van Monaldi & Sorti lezen.

Zoals Imprimatur een prachtige historische thriller die speelt in de 1632 in een Romeinse herberg tijden een pestepidemie, waar een bijzonder gezelschap tot elkaar veroordeeld is. Of Secretum over de stervende paus Innocentius XI.

Ik heb deze boeken met plezier gelezen, het is echt heel gek met de titels van Monaldi & Sorti. Sommigen zijn echt geweldig terwijl ik anderen vrij voorspelbaar en tikje banaal vindt.
 Ze geven wel allemaal goede historische informatie, je waant je echt in de achterbuurten van Rome of Florence, zou het toch zijn dat je ze niet te snel achter elkaar moet lezen?

Het zijn flinke pillen, heel geschikt op een Italiaanse camping, in een agriturismo of ter voorbereiding van een weekje Rome.
In Italië zijn ze flink omstreden, ze halen heel wat heilige huisjes omver. In mijn ogen schrijven ze stukken beter onderbouwde complottheorieën dan die van Dan Brown.
(P)

0 reacties:

Een reactie posten

ZOEKEN

PROFIEL BLOGGER

Mijn foto
Bijke & Petry
Literatuurverkenner & Collectioneur
Mijn volledige profiel tonen

CATALOGUS

Zoek in ons totale aanbod
Catalogus
Meer informatie >>

JEUGDBOEKENBLOG

OP DE HOOGTE

Wilt u op de hoogte blijven van nieuwe toevoegingen?
Abonneer...