Sorry Harry,

De aankondiging van de Pottermore website
door Jo Rowling

Fans kunnen na de laatste film hier terecht, het ziet er veelbelovend uit!
Na mijn opmerking in het blog maandag ben ik me wat meer gaan verdiepen in de première van de laatste film, dan is het duidelijk dat nog heel veel fans superfanatiek zijn en blijven. Het lijkt alleen alsof de 'traditionele' media er minder aandacht aan besteden.
Op internet is giga-veel te vinden, twitter, facebook, staan vol met (meestal lovende) recensies.
Zeker met dit vreselijke weer ga ik ook snel de bioscoop opzoeken.

More Potter, ofwel: Pottermore, we kunnen er nog lang niet genoeg van krijgen.
(Petry)

0 reacties:

Een reactie posten

ZOEKEN

PROFIEL BLOGGER

Mijn foto
Bijke & Petry
Literatuurverkenner & Collectioneur
Mijn volledige profiel tonen

CATALOGUS

Zoek in ons totale aanbod
Catalogus
Meer informatie >>

JEUGDBOEKENBLOG

OP DE HOOGTE

Wilt u op de hoogte blijven van nieuwe toevoegingen?
Abonneer...