NS publieksprijs voor Déjà Vu

Proficiat!
Esther Verhoef heeft gisteren de NS publieksprijs gewonnen.
Naast een mooi beeldje van Jeroen Henneman, 7.500 euro ook nog een 1e klas jaarabonnement voor de trein.

Populair
Ik gun het haar van harte, al verkopen haar boeken beslist ook zonder deze prijs. Nederlandse thrillerschrijfsters zijn op dit moment enorm populair.
Zelf ben ik er niet zo weg van, meestal drijven ze erg op het stramien van Nicci French romans: Onschuldige dame overkomt iets engs en niemand wil haar geloven. Dit in vele varianten, met een portie sex erbij, griezelige gebeurtenissen tenslotte op het allerlaatste nippertje gered....

Esther Verhoef is een gunstige uitzondering op dit stramien, haar thrillers zijn verassend, spannend met goede sfeerbeschrijvingen. Samen met haar man schrijft ze ook boeken onder de naam Escober. Wanneer al haar boeken uitgeleend zijn kan het handig zijn nog bij Escober in de kast te kijken.


Open boek
Laat ik tenslotte aansluiten bij het 'open boek' blog van Herman Horst, wat denkt U, nog extra Déjà vu boeken kopen bij de 53 exemplaren die we al hebben? Ze zullen ongetwijfeld allemaal binnen de kortste keren uitgeleend zijn. Of ons budget toch meer spreiden over verschillende titels?

0 reacties:

Een reactie posten

ZOEKEN

PROFIEL BLOGGER

Mijn foto
Bijke & Petry
Literatuurverkenner & Collectioneur
Mijn volledige profiel tonen

CATALOGUS

Zoek in ons totale aanbod
Catalogus
Meer informatie >>

JEUGDBOEKENBLOG

OP DE HOOGTE

Wilt u op de hoogte blijven van nieuwe toevoegingen?
Abonneer...