Vurrukkulluk


NS
Laten we ook een positief geluid laten horen over de Nederlandse Spoorwegen.
Volgende week sponsoren ze mede "Nederland Leest" de landelijke campagne waar iedereen wordt uitgenodigd met elkaar in discussie te gaan over één bepaald boek.
Lezen en de trein zijn dan ook onlosmakelijk met elkaar verbonden in mijn hoofd. Er komt vanzelf een prettige sfeer in een trein wanneer veel reizigers zitten te lezen.

Vurrukkuluk
Dit jaar is de keuze van het Nederland Leest boek voor mij nu al een succes. Ik schat in dat 'Het leven is vurrukkuluk' voor veel gesprekstof zal zorgen, ook in de trein.
Het speelt in de jaren zestig, een tijd die ik best graag mee had willen maken, alles leek nog mogelijk, de maatschappij was vollop in ontwikkeling, man/vrouw verhoudingen veranderden.
Mijn troost is dat ik dan nu al richting m'n 70ste jaar zou gaan, en daar ben ik nu gelukkig nog niet aan toe.

21 oktober tot en met 18 november
Nog een week geduld, vanaf de 21ste ligt het boek voor U klaar in de bibliotheek.
Op onze site kunt U ook het hele programma rondom 'Nederland leest' bekijken.

Alvast veel plezier met dit leuke boek.

0 reacties:

Een reactie posten

ZOEKEN

PROFIEL BLOGGER

Mijn foto
Bijke & Petry
Literatuurverkenner & Collectioneur
Mijn volledige profiel tonen

CATALOGUS

Zoek in ons totale aanbod
Catalogus
Meer informatie >>

JEUGDBOEKENBLOG

OP DE HOOGTE

Wilt u op de hoogte blijven van nieuwe toevoegingen?
Abonneer...