De Ideale schoonzoon (is) Herman Koch

Al vier jaar lang is Herman Koch vaste columnist voor Esta, een blad voor de vrouw die iets meer diepgang zoekt dan te vinden is in bijvoorbeeld de Libelle.

Vrouw en zoon, de Spaanse schoonfamilie, vakantie en eten zijn terugkerende onderwerpen. Maar natuurlijk gaat het ook vaak over schrijven en het schrijvende leven. Kochs columns over de geboorte van een bestseller behoren tot de beste en meest hilarische.
In 'De ideale schoonzoon' worden de columns nu voor het eerst gebundeld.

Ik ben niet zo'n geweldige Herman Koch fan. Zijn eerste boek "Red ons Maria Montanelli" heb ik met veel plezier gelezen maar dat is al heel lang geleden.
Toch wil ik iedereen deze 'ideale schoonzoon' aanraden. Hij is zeker geen Jan Blokker maar deze columns zijn meer dan alleen 'n glimlach waard in de Esta.

Ze bieden een leuke blik in, bijvoorbeeld, het moderne vaderschap. Eerlijk en zonder de stoerdoenerij die mij van sommige mannelijke columnisten, in vrouwenbladen, nogal eens kan storen. (Petry)

0 reacties:

Een reactie posten

ZOEKEN

PROFIEL BLOGGER

Mijn foto
Bijke & Petry
Literatuurverkenner & Collectioneur
Mijn volledige profiel tonen

CATALOGUS

Zoek in ons totale aanbod
Catalogus
Meer informatie >>

JEUGDBOEKENBLOG

OP DE HOOGTE

Wilt u op de hoogte blijven van nieuwe toevoegingen?
Abonneer...