Diep van Mo Hayder

Steeds twijfel ik wanneer een nieuwe titel van Mo Hayder in de bibliotheek komt.
Wel of niet lezen..... Haar boeken zijn zo spannend dat ze door blijven spoken in je hoofd.

Wat is het toch, zo veel mensen willen blijkbaar "griezelen", de romans van Mo Hayder voldoen ruimschoots aan die behoefte, ze sugereren zulke enge dingen, terwijl het lijkt of je ze zelf meemaakt.

In haar nieuwste Diep wordt weer de donkerste kant van de mens, met een scalpel blootgelegd.

In Bristol wordt met bruut geweld een auto gestolen: een dief met een kerstmannenmasker slaat de bestuurster neer en scheurt hard weg. Met haar vierjarige dochtertje nog op de achterbank.

Hoe dat af zal lopen... Bij Mo Hayder weet je echt niet zeker dat het wel goed zal komen.
Wellicht dat ik daarom twijfel of ik dit boek wel ga lezen, soms kan iets té spannend zijn.
Al zal ik op den duur toch weer bezwijken, want ze schrijft ook heel erg goed en anders dan alle andere thriller auteurs.
Ik wil haar boeken zeker aanraden aan iedereen die weg was van de Millenium trilogie van Stieg Larsson, de vrouwelijke hoofdpersonen lijken een heel klein beetje op elkaar. (Petry)

0 reacties:

Een reactie posten

ZOEKEN

PROFIEL BLOGGER

Mijn foto
Bijke & Petry
Literatuurverkenner & Collectioneur
Mijn volledige profiel tonen

CATALOGUS

Zoek in ons totale aanbod
Catalogus
Meer informatie >>

JEUGDBOEKENBLOG

OP DE HOOGTE

Wilt u op de hoogte blijven van nieuwe toevoegingen?
Abonneer...