Hittitels

'Quadriga een eindspel' van F. Springer over voormalig Oost-Berlijn en 'Blauwe ogen' van Joanne Harris over internetstalking zijn twee nieuwe boeken van onze hittitels.
Totaal verschillend maar allebei bijzonder populair en daarom extra vlug gekocht.
Springer wil ik altijd nog eens lezen, van Joanne Harris ben ik al langer liefhebber.
Haar boek 'chocolat' was echt heel erg bijzonder, net zoals de verfilming ervan door Lasse Hallström.

De opvolger van chocolat, rode schoenen was me een beetje te veel bovennatuurlijk gedoe, dus ik ben heel nieuwsgierig hoe Blauwe ogen zal zijn.

De originele Engelse roman Blueeyedboy, begint in elk geval veelbelovend:

"The colour of murder is blue, he thinks. Ice-blue, smokscreen blue, frostbite, post-mortem, body-bag blue."

Vanavond snel nog even The book of tomorrow, van Cecilia Ahern uitlezen
(In het Nederlands Het boek van morgen ook al een hittitel).
Kan ik daarna gaan genieten van Joanne Harris.
(Petry)

0 reacties:

Een reactie posten

ZOEKEN

PROFIEL BLOGGER

Mijn foto
Bijke & Petry
Literatuurverkenner & Collectioneur
Mijn volledige profiel tonen

CATALOGUS

Zoek in ons totale aanbod
Catalogus
Meer informatie >>

JEUGDBOEKENBLOG

OP DE HOOGTE

Wilt u op de hoogte blijven van nieuwe toevoegingen?
Abonneer...