NS Try Out Festival 2010

A.s. Week-end in Leiden en 21-23 october in Eindhoven. Theater, muziek, literatuur, film en nog veel meer.



Toevallig kwam ik via een tweet van Ivo Victoria terecht bij het NS Try Out festival.
Het ziet er geweldig uit een combinatie van allerlei meer of minder culturele activiteiten voor alle leeftijden.

Zo breng je kunst en literatuur letterlijk dicht bij het publiek, een mooi initiatief van bedrijfsleven en culturele instanties; van Radio 3 via VSB-fonds, Manpower, tot Naturalis.

Het programma lijkt zich qua muziek vooral te richten op studenten en scholieren maar er zitten ook voor alle andere leeftijden leuke dingen tussen zoals masterclasses, en IDFA-films.

Even op het station een optreden van Abdelkader Benali, Elvin Post of Ivo Victoria meepikken is toch prachtig.
Jammer dat ze niet in Tilburg komen, maar Eindhoven is tenslotte ook dichtbij, met de trein.
Ondertussen nog even het boek van Ivo Vicoria met de allerleukste titel ooit lezen: 'Hoe ik nimmer de Ronde van Frankrijk voor min-twaalfjarigen won (en me dat spijt)'.
(Petry)

0 reacties:

Een reactie posten

ZOEKEN

PROFIEL BLOGGER

Mijn foto
Bijke & Petry
Literatuurverkenner & Collectioneur
Mijn volledige profiel tonen

CATALOGUS

Zoek in ons totale aanbod
Catalogus
Meer informatie >>

JEUGDBOEKENBLOG

OP DE HOOGTE

Wilt u op de hoogte blijven van nieuwe toevoegingen?
Abonneer...