Hittitels zijn 'hot'

Er zijn weer een heleboel spiksplinternieuwe titels in onze bibliotheek zoals: Vuurtorenwachter van Camila Läckberg, Hellehonden van Jan en Sanne Terlouw, Bittere bloemen van Jeroen Brouwers, Het lied van de grotten van Jean Auel etc.
Hittitels zijn erg populair.

De bibliotheek wil hittitels zo snel mogelijk aan zo veel mogelijk mensen beschikbaar stellen.
Daarom gelden voor de uitleen van deze boeken speciale voorwaarden:
U mag deze titels 2 weken houden voor slechts € 2,50.

Ik begrijp dat veel mensen de nieuwst boeken willen lenen en ben zeker ook blij met ons hittitel aanbod.

Toch moet ik bekennen dat ik er zelf nog nooit gebruik van gemaakt heb, mijn adagium is, 'dat boek loopt niet weg'.
Als ik echt een boek absoluut wil hebben koop ik het toch, of vraag het voor m'n verjaardag of zo.

99 % van de andere boeken, die ik gewoon graag wil lezen zijn ook na twee of drie maanden nog mooi.
Bovendien wil ik me niet haasten met lezen, maar het voornaamste advies dat ik onze lezers (en mezelf) vaak geef is: lees eerst een ouder boek van dezelfde schrijver.

Negen van de tien keer heeft een schrijver die ineens razend populair is al een heleboel andere prima boeken geschreven. Die staan meestal in ruime aantallen (gratis) in de kast.

Voor mijn aanstaande vakantie kan ik eigenlijk  niet wachten op het boek van Camilla Läckberg Vuurtorenwachter, maar even wat zoeken en vragen aan collega's leverde al 'n aantal andere 'vuurtoren' boeken op zoals 'De vuurtoren' van Jan & Sanne Terlouw en 'De taal van het zand' van Ellen Block.

Ik hoop van harte dat we deze vakantie gaan genieten in onze Engelse vuurtoren! Wil iedereen wel duimen voor goed weer alstublieft.

0 reacties:

Een reactie posten

ZOEKEN

PROFIEL BLOGGER

Mijn foto
Bijke & Petry
Literatuurverkenner & Collectioneur
Mijn volledige profiel tonen

CATALOGUS

Zoek in ons totale aanbod
Catalogus
Meer informatie >>

JEUGDBOEKENBLOG

OP DE HOOGTE

Wilt u op de hoogte blijven van nieuwe toevoegingen?
Abonneer...